آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

آیا بیمارستان شهید بهشتی آبادان شروع بکار میکند؟!

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۳۷ ب.ظ

بیمارستان دکتر بهشتی واقع در استان خوزستان، شهرستان آبادان بیمارستانی است درمانی و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ۲۰۰ تخت ثابت که در سال ۱۳۴۱ شمسی تاسیس گردید.

 این بیمارستان در سال های دفاع مقدس نقشی کلیدی در درمان مجروحان جنگی داشت تا اینکه در فاصله ی سال های ۶۱ تا ۶۴ مورد هجوم وحشیانه ی ارتش بعث عراق از زمین و هوا قرا گرفت و همین امر موجب انتقال تجهیزات و نیروی انسانی آن به بیمارستان طالقانی (آرین سابق) شد.

بیمارستان-شهید-بهشتی

میرشکاک ؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان پیش از این اعلام کرده بود که بیمارستان شهید بهشتی پس از سال ها تعطیلی بخاطر بازسازی و طرح توسغع فیزیکی  در ۵ مهر ۹۳ افتتاح خواهد شد که البته ادعایی بیش نبود و علیرغم جذب میلیاردها ریال از سوی وزارت بهداشت و درمان و نیز کمک های گاه و بی گاه ارگان ها و نهادهای محلی نظیر شهرداری آبادان به این غول اعتبار خور ! امروز خبر رسیده که این بیمارستان در دور تازه ی بازسازی که ظاهرا عنقریب به پایان خواهد رسید مجموعا پانزده میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر آموزنده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان امروز ۲۰ بهمن ۹۳ گفت:برای بازسازی بیمارستان شهید بهشتی ، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است و با اقدامات صورت گرفته تا قبل ازپایان سال با ۱۵۰ تخت بستری، اتاق عمل مجهز و بخش های مختلف درمانی به بهره برداری می رسد.

وی در نشست خبری هیچ اشاره ای به زمان قبلی اعلام شده ( ۵ مهر ۹۳) برای افتتاح این بیمارستان نکرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی