آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

دادستان دادگاه های عمومی و انقلاب آبادان از مخالفان و موافقان برپایی کنسرت ها در این شهر خواست، خواسته های خود را از مدار قانون پیگیری کنند.

احمد شیرعلیزاده پنجشنبه به خبرنگاران رسانه های محلی شهرستان گفت:اگر در کنسرت ها فعل حرامی همچون برداشتن روسری از سوی زنان، اختلاط زن و مرد، دست زدن زن و مرد به یکدیگر و حتی سخن محتوایی خلاف قانون گفته شود، منکر است و به شدت با آن برخورد می کنیم.


وی اظهار کرد: از دستگاه های متولی همچون نیروی انتظامی، سپاه و حراست می خواهیم تا در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را سریعا به دادستانی اطلاع دهند.

دادستان آبادان گفت: برپایی هر گونه تجمع اعتراض آمیز که مخل امنیت و آرامش شهر باشد، منکر است و هر کس این خلاف را انجام دهد باید پاسخگو باشد.

شیر علیزاده با بیان اینکه در این خصوص دغدغه هایی وجود دارد، یادآور شد:قانونی که در نظام جمهوری اسلامی مورد تائید مقام ولایت می باشد و به پای آن صدها خون ریخته شده و این میثاق ماست.

وی گفت: بر اساس رهنمود های ولایت ، هر مطالبه ای اگر چه حق هم باشد، نمی تواند در خیابان ها پیگیری شود .

دادستان آبادان افزود: تمامی موارد از طریق قانونی قابل پیگیری و رفع است، اگر مجوز برپایی کنسرت غیرقانونی بوده قابل پیگیری و برخورد است و سایر موارد نیز به همین گونه است.

وی با تاکید بر اینکه مخالفان و موافقان برپایی کنسرت باید به طور قانونی مطالب را دنبال کنند، اظهار کرد: برخی سایتها و خبرگزاری ها بدون ابایی مسوولان نظام را به زیر سوال برده و نسبت های ناروا و ناشایستی را به آنان نسبت می دهند که این شیوه برخورد اصلا درست نیست.

شیرعلیزاده تصریح کرد:تهمت زدن به مسئولان پیگرد قانونی دارد و با کسانی که دست به افترا و تهمت علیه مسئولان می زنند برخورد جدی و قانونی می شود.

وی یادآور شد: همه ما فارغ از هر گرایش سیاسی هستیم، اینکه سایتی به فرماندار یک شهر نسبت ناروا داده و تهمت بزند، منکر است که به طور حتم پیگیری و برخورد می کنیم.

شیر علیزاده گفت: ما نیز جزء شهروندان این شهر هستیم و امنیت شهر برایمان مهم است، اگر کسی بخواهد ناامنی ایجاد کند ما نیز در میدان هستیم.

دادستان آبادان افزود:قانون، فصل الخطاب است و مسئولان نیز یکصدا و همدل در جهت تامین امنیت و آسایش شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

برگزاری برخی کنسرت ها در شهر آبادان، برخی انتقادها را در پی داشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی