آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

باران آمد ؛ سلب مسوولیت ها کلید خورد

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ق.ظ

‘حبیب الله ابوالحسنی’ چهارشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان گفت: پالایشگاه آبادان با وجود اینکه منازل سازمانی خود را به دیگر دستگاه ها واگذار کرده، کمک های خود را در راستای کمک به مجموعه شهری افزایش داده است.
آبادان

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی این شرکت حل مشکلات شهری نیست، ادامه داد: البته اگر مشکلی در شهر پیش بیاید، کمک خود را دریغ نخواهیم کرد.

ابوالحسنی با انتقاد از کم کاری برخی دستگاه ها در انجام وظایف، افزود : در موضوع آبگرفتگی منازل شرکتی واگذار شده، برخی دستگاه ها تقصیر را گردن پالایشگاه انداخته و از انجام وظیفه شانه خالی می کنند.

مدیر عامل پالایشگاه آبادان گفت:با وجود واگذاری تمامی انشعابات آب و فاضلاب منازل شرکتی به اداره آب و فاضلاب، پالایشگاه آبادان همچنان به شهروندان ساکن در این منازل خدمت رسانی کرده و هزینه های مربوط به آن را می پردازد.
در همین حال سال هاست مردم آبادان شاهد بگو مگوهای متعدد و اتهام های کم کاری دستگاه های خدمت رسان بویژه هنگام بارندگی ها به یکدیگر هستند اما در همین حال فرماندار ویژه آبادان طی اظهاراتی از تعامل مناسب بین دستگاه های دولتی خبر داد و اینها در حالی است که برای مثال همچنان مشکل دفع آب های سطحی که از وظایف شهرداری است و نیز دفع فاضلاب که وظیفه ی ذاتی آبفای آبادان است رنج می برند تا جایی که در باران چند روز پیش باز هم این مردم بودند که شاهد سرریز فاضلاب در کوچه ها وخیابانها از سویی و عدم دفع علمی آب های سطحی بودند که نتیجه ی آن انباشت آب های آلوده در سطح شهر بودند که تنها تدبیر مسوولان تعطیلی مدارس بود !

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبادان نیز نسبت به دفع فاضلاب خانگی مناطق کوی کارگر، کوی ولی عصر و کوی قدس در کانال ها و جوی دفع آب های سطحی هشدار داد.

وی اظهار داشت:منازل مناطق یاد شده حوضچه های فاضلاب در منزل دارند و برخی شهروندان با نصب انشعاب غیرمجاز نسبت به انتقال سر ریز فاضلاب منازل به کانال های دفع آب های سطحی اقدام می کنند.

موسوی آزاد از شرکت آب و فاضلاب شهرستان خواست تا نسبت به تامین سلامت شهروندان و جلوگیری از این اقدام غیرقانوین متخلفان اقدام کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبادان همچنین از شهرداری آبادان خواست نسبت به بهسازی کانال دفع آب های سطحی کنار پالایشگاه اقدام کند.

وی از شناسایی ۱۸ لوله خروجی پسماند پالایشگاه فعال و غیر فعال به کانال کنار پالایشگاه این شهر خبر داد و گفت: پالایشگاه تاکنون ۳۰ درصد این خروجی ها را پلمپ کرده و مابقی نیز در حال انجام است.

البته ایشان عنوان نکردند که پالایشگاه طبق توافقات قبلی قرار بود این کار را ده سال پیش انجام می داد و این همان چیزی است که گویای عدم تعامل مناسب بین دستگاهی در آبادان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی