آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

فلانی و فلانی و بهمونی (طنز)

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۲ ب.ظ

ای بدم میاد از آدمای نازنازوی غرغرو! انگار آسمون دهن واکرده  همی شما چهار تا خبرنگار و عریضه نویس و قلم به دست رو آفریده. آخه کوکای مو دده ی عزیزم یی چه کاریه که هی میشینین نق به جون یی مسوول و او مسسول میزنین ؟!

Mansour_bebakhsh06

تو باید بری از او خبرنگار خوش فکر و آینده نگری یاد بگیری که زحمت میکشه کله ی سحر به فلانی و فلانی و بهمانی زنگ میزنه و یادشون میاره که امروز روز فلان مناسبته ؛ و ازشون اجازه می گیره که به اسم  همون فلانی و فلانی و بهمانی دو خط پیام تبریک به همراه توصیه های ایمنی رو جدی بگیرین بنویسه بچسبونه تو پیشونی سایتشون .

خو وقتی تو معنی سیاسته نمی فهمی انتظار داری رجال سیاسی شهر برات بشکن و بالا بندازن؟ اصلن مگه همی تو نبودی که چن وخت پیش از این یه بیانیه ی عریض و طویل بر علیه همون فلانی و فلانی و بهمانی  زدی تو هدر سایتت و …خو یه خورده عبرت بگیر. تو واقعا انتظار داری انتقاد بکنی شیش هفت ریشتر میز و صندلی فلانی و فلانی و بهمونی رو بلرزونی بعد مثلا روز خبرنگار بیان برات کادو بگیرن؟!

مو اگه جای فلانی و فلانی و بهمونی بودم زنگ میزدم به همو شرکتی که ازش اینترنت پرسرعت گرفتی تا اینترنته روت قطع کنن تا بفهمی یه من ماست چقدر کره داره.خیالت عالم و آدم نمیدونن که همه ی خبرات  اینترنتیه.تو بجای اینکه دست محبت یازی به سوی فلانی و فلانی و بهمونی و خوبشونه بنویسی تا بهت خبر و هزار تا کادوی با مناسبت و بی مناسبت بدن ؛ بر میداری بدشونو می نویسی معلومه که چشم دیدنت هم ندارن. بهرحال از مو گفتن بود باشد که به آغوش گرم فلانی و فلانی و بهمونی برگردی..بگو ایشاا… تا پیشرفت کنی.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی