آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

فتنه جویان بدنبال فتنه گری هستند

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳ ق.ظ

دین داری و اعتقادات مذهبی چیزی نیست که بتوان ملعبه ی دست این و آن کرد. مذهب شیعه دارای معتبرترین شناسنامه و هویت تاریخی است فلذا نمی توان به نام آن ؛ دکان باز کرد و متاعی تقلبی را به قیمت جیفه ی دنیا در آن خرید و یا فروخت.

طبق آموزه های دینی و نص صریح و تاکیدات موکد امامان معصوم و حضرات آیات شیعه ؛ آفت دین و مذهب در انحرافاتی است که دشمنان دین و مذهب بطور کاملا عامدانه ایجاد و نشر می کنند.

نیوز-آبادان

با پیروزی انقلاب اسلامی و برقراری حکومت اسلامی در کشورمان ؛ هر از چند گاهی شاهد بروز عقاید التقاطی در میان برخی وزنه های تاثیرگذار سیاسی بوده ایم که هر بار با تیزبینی خاص رهبریت عظما مکاشفه و خنثی شده اند.

نفوذ اندیشه های سکولاریزم و در ادامه ی آن لیبرالیزم اقتصادی در بدنه ی برخی دولت های پس از انقلاب چیز تازه ای نیست ولی ایجاد هیاهوهای بسیار و بقول معروف دعوای خانگی را به خانه ی همسایه بردن ؛ ترفند نامناسب و خطرناکی است که طی دوره دوم دولت احمدی نژاد از سوی حامیان همان دولت مطرح شد.

طرح موضوع انحراف و کشاندن آن به رسانه ملی در قالب مشاییسم و زدن انگ منحرف شدن احمدی نژاد به سمت و سوی ملی گرایی!!! را باید بازی هایی دانست که اگر از ناحیه ی دیگر احزاب و تشکیلات سیاسی و البته قدرت طلب  عنوان می شد ؛ بی شک تنبیهات گسترده ای در انتظارشان بود اما طرح این اتهامات و برائت جستن از تیم بر راس قدرت رییس جمهور وقت ؛ بیش از آن که وجهه ی طراحان را پاک و منزه سازد موجب تضعیف آشکار دولت دهم جمهوری اسلامی ایران هم در داخل و هم خارج از کشور شد.

شاید با اندکی اغماض و نادیده گرفتن برخی اتفاقات در حول و حوش سال های دولت های نهم و دهم بتوان گفت که تلاش های این گروه فرصت طلب و تمامی خواه بود که باعث شدند کشور به مرز فنا برود تا جایی که در برهه ای از زمان هر آن بیم آن می رفت که امریکا حمله ی نظامی کند که اگر هوشیاری و اقتدار مقام معظم رهبری نبود چه بسا مملکت نیز بر باد می رفت.

انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر روحانی آن هم با رای بالا تو دهنی بزرگی بود که ملت به این ضد انقلاب های داخلی زد. مشت آهنین ملت می رفت که این فتنه جویان را که عادت بر سواری از امواج دارند برای همیشه به نابودی سوق دهد که متاسفانه و شاید هم خوشبختانه (واقعا نمی دانم) سیاست اعتدالگرایی رییس جمهور و دادن فرصت به همه (حتا این روباه صفتان ) قدری آرامشان کرد.

اما این پایان ماجرا نبود و از آن جایی که فتنه جویان همواره برای کاسبی خود و منافع شخصی خویش بدنبال آبشخوری می باشند ؛ چند ماه پس از استقرار دولت رادیکال و اعتدالگرای روحانی و اطمینان از آزادی رفتار خویش مطابق حق شهروندی ! شیطنت ها را آغاز نمودند و این بار اهداف خود را از خانه ی ملت و کلید زدن «پروژه ی وزیرکُشون » و به انحراف کشاندن روند خدمت رسانی دولت به مردم روی آوردند. این گروه زخم خورده پس از آن که دلارهای سرگردان نفتی در خلیج عدن و تنگه ی جبل الطارق به دهانشان مزه داد ؛ شرط ادامه ی این ضیافت باشکوه را در ادامه ی تحریم ها دانستند و می دانند و برای همین ؛ وزیر تازه از راه رسیده وزارت خارجه را دائما به مجلس فرا می خوانند و هنوز نیامده انگ وطن فروشی به وی می زنند! و این در حالی است که ناآگاه ترین فرد به امور مملکت داری می داند که فریم به فریم دیدارهای دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده ی ما با آمریکا و نمایندگان اروپا و قدرت های بزرگ از خاطر شریف رهبر معظم انقلاب می گذرد و معظم له بر تمامی دیالوگ های رد و بدل شده آگاه و ناظر هستند.

حال این پرسش مطرح می شود که این گروه واقعا بدنبال چه چیزهایی هستند؟ اگر اینان بدنبال قبضه ی قدرت می باشند به صراحت تمام به آنان می گوییم که نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آرای مردمی است و مردم فصل الخطاب هستند و رهبری معظم نظام همواره بر انتخابات مردم افتخار کرده و مهر تایید زده اند بنابراین با توجه به پرونده ی اعمالتان مردم شما را شناخته اند و برای افکارتان پشیزی ارزش قائل نیستند که اگر چنین بود در انتخابات ریاست جمهوری پیروز می شدید.

به نظر می رسد این گروه تمامی خواه و البته بسیار خطرناک بدنبال اهدافی فراتر از کشور می باشند و برای عملیاتی کردن نیات شوم خود به شدت نیازمند کلید درب خزانه ی ملی هستند و اگر این کلید را به دست نیاورند چه بسا اقداماتی کنند که برای نظام همانند سم است ! بنابراین هشدار می دهیم که ملت غیور و وطن پرست ایران اجازه نخواهد داد تا کسانی اندک و مریض العقل و وابسته به جریان های انحرافی نظیر گروه ضاله ی حجتیه و نظایر آن ؛ مذهب پیشرفته ی شیعه را ملعبه خویش قرار داده و با کیان و آب و خاک و اعتقادات ما مردم بازی کنند.

ایرانی همیشه ایرانی باقی خواهد ماند و بر این عقیده پافشاری می کند که حفظ ایران و نظام جمهوری اسلامی برتر از هر سیاست منطقه ای و فرامنطقه ای است و از همین جا بار دیگر بر عزم راسخ دولت دکتر روحانی بر ادامه ی گفتگوها با ۵+۱ همانند رهبر عزیزمان خداقوت گفته و آرزومند آنیم که حافظان خوبی برای ارزش های والای شهیدان و امام شهیدان ؛ خمینی کبیر (ره) باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی