آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

خبر بد برای فوتبال آبادان: حسن هوری آمد

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۹ ب.ظ

 پس از مدیرعاملی عیسی زاده در صنعت نفت آبادان ؛ همان طور که انتظار می رفت  مثلث حاشیه ها و باندبازی های درون باشگاهی نیز در این تیم آغاز شده است.نفت آبادان امروز را باید فقیرترین تیم فوتبال لیگ دسته یک بر شمرد چرا که  جذب مربی و بازیکن را به  دقایق پایانی سپرد تا  از این رهگذر بتواند توجیه گر فصل پیش رو باشد.

درست است که  در مستطیل سبز ؛ توپ گرد هر آن امکان علتیدن به سمت و سویی دارد و نمی توان نتایج را از قبل پیش بینی نمود اما  قبول کنیم که پیش بینی نتایجی که این نفت در فصل پیش رو ببار خواهد آورد چندان دور از سترس نیست.

5

آمدن حسن هوری که در واقع محسن هوری است و نه حسن ( با دو سال سن بیشتر نسبت به برادر فقیدش) روزهایی را به یاد تماشاچی آبادانی می آورد که این دروازه بان نه چندان مطمئن با آزادی عملی که به او داده شده بود و قطعا با وجود مدیرعامل همشهری اش به وی داده خواهد شد ؛ باز هم شاهد انواع درگیری های داخلی در نفت آبادان خواهیم بود.

بی شک آمدن محسن (حسن ) هوری پای بازیکنان جا مانده از نفرگیری دیگر تیم ها و حتما دو سه بازیکن تیم های محلات اندیمشک  را بدنبال خواهد داشت .

ماجرای زیر را بازخوانی کنید تا اگر پارو و عیسی زاده از یاد برده اند به خاطر بیاورند:

غلامحسین پیروانی به محض ورود به آبادان و عقد قرارداد با این باشگاه لیگ برتری نخستین جلسه تمرین صنعت نفت آبادان را خودش برگزار کرد تا با این حرکت شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان این تیم پیدا کند؛این تمرین که بدون حاشیه برگزارشد در دقایق پایانی به دلیل درگیری حسن هوری با یکی از هواداران صنعت نفت به جنجال کشیده شد.
 
به گفته شاهدان عینی بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت تمرین خود را زیر نظر غلامحسین پیروانی برگزار کردند که این تمرین به دلیل انتقاد یکی از تماشاچیان به دروازه‌بان این تیم با جنجالی عجیب رو به رو شد تا دروازه‌بان  صنعت نفت آبادان همزمان با ورود پیروانی همچنان در زمره بازیکنان بداخلاق قرار گیرد.
 
ماجرا از آنجا شروع شد که یکی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت زمانی که هوری برای دفع توپ شیرجه زد از او خواست کمی بیشتر تلاش کند که هوری پس از شنیدن این جمله محترمانه همانند جنگجویان عهد باستان به سمت این تماشاگر نوجوان حمله می‌کند و او را به یاد ناسزا می‌گیرد، هرچقدر مسوولان صنعت نفت آبادان به هوری توصیه کردند از این رفتار بچگانه دست بردارد وی اعلام کرد باید این بچه ادب شود تا دیگر به من امر و نهی نکند،با این حال احمد پارو مربی تیم فوتبال نفت دستان خود را دور کمر دروازه‌بان حاشیه ساز صنعت نفت حلقه زده بود تا او نوجوانان بی‌گناه را به باد کتک نگیرد اما وی با داد و فریاد و الفاظ رکیک در برابر چشمان غلامحسین پیروانی این نوجوانان آبادانی را مورد خطاب قرار داد تا همه متوجه شوند چرا کاسیسمیرو هوری را به عنوان یک بازیکن حاشیه‌ساز معرفی کرد و تصمیم به اخراج او گرفت.
 
اتفاق اسفبار این درگیری آنجا بود که حسن هوری در حضور هیات مدیره و سرمربی جدید با صدایی بلند طوری که غلامحسین پیروانی بشنود به حضور غلامحسین پیروانی در آبادان هم اعتراض کرد و با فریاد های بلند می‌گفت؛اینجا اصلا معلوم نیست چه خبر است چرا این (…..) باید به نفت بیاید، او مربی نیست او یک( …..) است! من می‌دانم با این جماعت(…..) چکار کنم، به وقتش همه می‌فهمند که اینجا جای هر … نیست.»
 
پس از وساطت و پادرمیانی مسوولان صنعت نفت ماجرا برای دقایقی پایان می‌یابد اما لیدرهای حامی هوری پس از این که دوباره هوری به تمرین برگشت به سمت نوجوان بخت برگشته می‌روند تا به سفارش آقای دروازه‌بان حسابی این جوان کم سن و سال را گوشمالی دهند، غلامحسین پیروانی که شاهد این درگیری بود از مدیران نفت درخواست کرد مانع از اذیت و آزار آن  پسربچه شوند که پس از دقایقی این نوجوانان طرفدار نفت از زیر مشت و لگدهای لیدرهای حامی هوری بیرون کشیده می‌شود تا دیگر به سرش نزد که از دروازه‌بان یاغی نفت آبادان انتقاد کند.
 
نکته جالب توجه این بود که تمام این اتفاقات پیش چشم مدیران صنعت نفت آبادان روی داد و آنها دیدند که  دروازه‌بان بداخلاق صنعت نفت آبادان چگونه با یک تماشاگر آبادانی چطور رفتار کردند با این حال آنها قبل از این اتفاق در گفت و گو با پیروانی از او به عنوان الگو تیم صنعت نفت نام بردند و اعلام کردند او آماده است برای موفقیت نفت هر کمکی به پیروانی بکند در حالی که شواهد و مستندات موجود خلاف این ادعا را ثابت می‌کند.
 
شاید همین عامل است که برخی نزدیکان پیروانی اعلام کردند غلامحسین پیروانی قصد دارد برای این که بار دیگر آرامش را در صنعت نفت آبادان برقرار کند حسن هوری را به صورت موقت از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان کنار بگذارد و فرد دیگری را جایگزین او کند تا به این شکل سایر بازیکنان حاشیه‌ساز نفت آبادان هم متوجه شوند پیروانی به هیچ وجه قصد ندارد با حاشیه ساز‌ها کنار بیاید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی