آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

ابلهان را همه شربت ز گلاب و قند است

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۵ ق.ظ

دیر زمانی است که یاران از پی آنند تا آن کنند که بر میلشان هست و آن برگزینند و بر مسند دایره ی دستور بر باب تعلیم و تعلم ولایت آبادان نهند که گوش بدان ها دهد و آن چه کند بی اجازت یاران نباشد که در حلقه ی این دوستان نوش مک ساختار ؛ هر چیزی نوشیدنی است و هر شیرینی مستوجب قاپیدن.

القصه حکایتی دارم از آن تازه آمده ی غایب در چند دوره پیش مجلسیان از دیار آب و نخل و آفتاب و آهن پاره های بسیار که روزی به ثمن روز فروخت و خود آماده ی کارزار انتخابات بعدی نمودی و چون پیروز شدی و عرصه را خالی از رقبایی پرهیاهو خویشتن خویش را به اصولگرایان گره زدی  تا جایی که آن برداشتی و جای دگر گذاشتی و حاضر نشدی تا به امروز کسی بر جای خالی اش نشانی چرا که قایم به خویشتنی و این را مسلک خویش بدانی و بدان تفاخر همی کنی .

و اما بشنو از دایره ی تعلم و تربیت آبادان که بی ناخدا مانده در این ایامی که امتحانات و نقل مکان معلمان پای گریز از این دایره ؛ بواسطه ی نبودی صاحب درست و حسابی که آن رند ژنده پوش نیز گفتا " این دایره به وقت متولی دار بودنش بی کس و کار بود و حجره ی مدیرش هماره خموش و اینک که دیگر رسما بی متولی است " و آورده اند که در تاریخ نبوده که از عشق دومی اولی را خار و خفیف کنند که آن یار سفر کرده به هفت ایستگاه پایین تر چنین کرد و برفت.

حالیا ما مانده ایم و انبوه اربابان رجوعی که جز تمشیت به سوی اتاق امضا ؛ کس دیگری پاسخگوی آنان نیست و خوشا بحال دانش آموختگان آبادان که از برکت این بل بشو چاره ای جز قبولی در خرداد ندارند !

به زیور طبع آراسته همی شد در سنه ی یکهزار و سیصد و نود و سه خورشیدی

میرزا مهرداد معماری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی