آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

دزدی نافرجام از همسر دادستان آبادان

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۱۳ ب.ظ

ساعت 9 شب چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه سال جاری، همسر دادستان آبادان در خیابان 15 احمد‌آباد منتظر شوهرش بود که ناگهان دو جوان موتورسوار برای سرقت گوشی به وی حمله کردند.

دزد جوان که قصد دزدیدن گوشی موبایل همسر دادستان را داشت با سرسختی و مقاومت وی روبه‌رو شد و همزمان دادستان «احمد شیرعلی‌زاده» سوار بر خودرویش به این صحنه درگیری رسید. دادستان آبادان خیلی زود خود را به دزد جوان رساند و این در حالی بود که دیگر دزد موتورسوار برای نجات همدستش از موتور پیاده شده بود. یکی از دزدان وقتی دید حلقه محاصره مردم تنگ‌تر شده پا به فرار گذاشت و همدستش توسط دادستان آبادان دستگیر شد. با مخابره این سرقت تیمی از مأموران کلانتری 15 آبادان در محل حاضر شد و در حالی که دادستان دستور می‌داد مأمور پلیس دستبندش را به مچ‌ دزد جوان بزند، مأمور که نمی‌دانست دستور از سوی دادستان داده می‌شود و وی را نمی‌شناخت خواست آرامش خود را حفظ کند.



دزد زیرک که نمی‌دانست از سوی دادستان دستگیر شده وقتی دید پلیس با این مرد در حال بحث است از این فرصت استفاده کرده و در چشم‌بر هم زدنی از جلوی چشم پلیس و دادستان ناپدید شد و پا به فرار گذاشت. مأموران با فرار دزد زیرک وقتی پی بردند همسر دادستان آبادان مورد حمله دزدان قرار گرفته خیلی زود به دستور دادستان شیرعلی‌زاده برای دستگیری دزدان وارد عمل شدند. مأموران در گام نخست به سراغ موتور دزدان فراری که در محل جا‌گذاشته بودند رفتند و با در دست داشتن شماره پلاک موتور به سراغ صاحب آن رفتند. بدین ترتیب مخفیگاه دزدان در شهر ماهشهر شناسایی شد و پلیس در اقدامی غافلگیرانه دو دزد جوان را دستگیر کرد. یکی از دزدان در اعترافاتش به مأموران گفت: سرقت‌های زیادی انجام دادیم اما اگر می‌دانستیم آخرین طعمه‌مان همسر دادستان آبادان است هیچ وقت برای سرقت از وی اقدام نمی‌کردیم. بنا بر این گزارش، دو دزد جوان برای افشای دیگر جرایم احتمالی‌ و شناسایی طعمه‌هایشان در اختیار مأموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفتند.

مرجع / ایران

نظرات  (۱)

متاسفانه امنیت هم توی این مملکت پارتی میخواد!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی